Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger
Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger
Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger
reparasjon av felger
OBS: Under dekk sesong må det påregnes noe lengre leveringstid på disse tjenestene enn normalt.



priser
Lakkering front.
Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg
Diamant cut / maskinering
Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg
Reparasjon av små sår
Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg
Lakkering bakside
Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg
Nedstripping av lakk
Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg
Sveising av dekk utføres ikke
Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.
Lakkering front.
Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg
Diamant cut / maskinering
Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg
Reparasjon av små sår
Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg
Lakkering bakside
Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg
Nedstripping av lakk
Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg
Sveising av dekk utføres ikke
Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.
Autofix Services
Maintenance
Repair
Diagnostics
priser
Lakkering front.
Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg
Diamant cut / maskinering
Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg
Reparasjon av små sår
Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg
Lakkering bakside
Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg
Nedstripping av lakk
Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg
Sveising av dekk utføres ikke
Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.
Informasjon om felgreparasjon
Informasjon om felgreparasjon
Informasjon om felgreparasjon
Våre prossesser innen felgreparasjon
VIKTIG INFO ANGÅENDE BEGRENSNINGER
Prikker i klarlakk
Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.
Prikker i klarlakk
Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.
Prikker i klarlakk
Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.
brukte felger
Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.
brukte felger
Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.
brukte felger
Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.
Overgang ved maskinering:
Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.
Overgang ved maskinering:
Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.
Overgang ved maskinering:
Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.
Maskineringsstriper
Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.
Maskineringsstriper
Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.
Maskineringsstriper
Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.
Porøsitet i alu/støpegods:
Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.
Porøsitet i alu/støpegods:
Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.
Porøsitet i alu/støpegods:
Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.




