Image Vector
Image Vector
Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger
Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger
Rimelig, miljøvennlig og trygt alternativ til nye felger

reparasjon av felger

OBS: Under dekk sesong må det påregnes noe lengre leveringstid på disse tjenestene enn normalt.

Inner Banner Image
Inner Banner Image
Inner Banner Image

priser

Lakkering front.

Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg

Diamant cut / maskinering

Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg

Reparasjon av små sår

Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg

Lakkering bakside

Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg

Nedstripping av lakk

Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg

Sveising av dekk utføres ikke

Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.

Lakkering front.

Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg

Diamant cut / maskinering

Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg

Reparasjon av små sår

Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg

Lakkering bakside

Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg

Nedstripping av lakk

Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg

Sveising av dekk utføres ikke

Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.

Autofix Services

Maintenance

Repair

Diagnostics

priser

Lakkering front.

Inkluderer nedmatting og profesjonell lakkering. 900.- Per felg

Diamant cut / maskinering

Maskinering som gir felgene en fabrikkny finish. 900,- Per felg

Reparasjon av små sår

Utbedring av kantkjøring, riper og småskader før lakkering (pussing, sparkling, avrunding osv). 900,- Per felg

Lakkering bakside

Lakkering av felgens bakside for fullstendig beskyttelse og helhetlig utseende. 1100.- Per felg

Nedstripping av lakk

Fjerning av all lakk med kjemisk behandling eller sandblåsing før ny behandling. 900.- Per felg

Sveising av dekk utføres ikke

Sveising av felger utføres ikke hos Hamardekk. Vi anbefaler nye felger dersom skaden er alvorlig.

Informasjon om felgreparasjon
Informasjon om felgreparasjon
Informasjon om felgreparasjon

Våre prossesser innen felgreparasjon

VIKTIG INFO ANGÅENDE BEGRENSNINGER

Prikker i klarlakk

Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.

Prikker i klarlakk

Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.

Prikker i klarlakk

Små hull kan oppstå i klarlakken hvis felgen har ujevn støp eller korrosjonsskader. Dette kan ikke alltid forutses og er dessverre ikke mulig å gjøre noe med etter at felgen er maskinert.

brukte felger

Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.

brukte felger

Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.

brukte felger

Når vi renoverer brukte felger, vil sluttresultatet avhenge av felgens opprinnelige tilstand. Det er viktig å være klar over at det finnes begrensninger for hva som kan oppnås.

Overgang ved maskinering:

Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.

Overgang ved maskinering:

Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.

Overgang ved maskinering:

Etter maskinering kan det oppstå en synlig svart eller grå linje i overgangen mellom maskinert og lakkert område. Dette skyldes at maskineringen fjerner et tynt lag metall, slik at grunningen blir synlig.

Maskineringsstriper

Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.

Maskineringsstriper

Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.

Maskineringsstriper

Maskineringsstriper kan forekomme, selv om vi gjør vårt beste for å minimere dem. Resultatet avhenger av felgens overflate.

Porøsitet i alu/støpegods:

Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.

Porøsitet i alu/støpegods:

Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.

Porøsitet i alu/støpegods:

Lettmetallfelger kan ha porøse områder som kan gi små svarte hull i lakken etter gjentatte reparasjoner. Dette er en naturlig konsekvens av felgens oppbygning.